Inici -> Normativa en matèria d'Administració electrònica
Normativa en matèria d'Administració electrònica
En aquest apartat podreu consultar la normativa bàsica en matèria d’administració electrònica, de diversos àmbits.
1. Municipal:
2. Catalana:
- Llei 16/2015, de 21 de juliol, de simplificació de l’activitat administrativa de l’Administració de la Generalitat i dels governs locals de Catalunya i d’impuls de l’activitat econòmica.
- Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
- Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 29/2010, de 3 d’agost, de l’ús de mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
3. Estatal:
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
- Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.
- Llei 18/2015, de 9 de juliol, sobre la reutilització de la informació del sector públic.
- Llei 25/2013, de 27 de desembre, d’impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el sector públic.
Darrera actualització 20 de febrer de 2018