Contacte
Portal Web
CA
Català
ES
Castellano
Identifica't
Seu electrònica
Àrea de desenvolupament
Menu
Seu electrònica
✕
Les meves dades
Dades personals
Padró d'habitants
Anotacions de registre
Notificacions electròniques
Portasignatures
Bústia de documents
Multes de trànsit
Informació multes de trànsit
Autoliquidacions
Publicacions Oficials
Oferta pública d'ocupació
Tauler d'anuncis i edictes electrònics
Ordenances i reglaments municipals
Perfil de contractant
Plens i Juntes de Govern Local
Tràmits
Catàleg de tràmits
Subscripció o baixa de notificacions electròniques
Aportació de documentació a l'Ajuntament
Queixes i suggeriments
Oficines d'assistència de registre
Validació de documents
Comunicació prèvia d'obres. Actuacions urgents
Finalitat
Comunicar actuacions urgents com ara, apuntalaments provisionals d’estructures a l’interior dels edificis, sanejaments d’elements constructius per tal d’evitar despreniments descontrolats, instal·lació provisional d'elements de protecció de façanes i altres mesures de seguretat, és a dir, aquelles imprescindibles a executar, amb caràcter immediat, per tal d’evitar danys a les persones o a les coses.
Aquest tràmit NO serveix per executar les obres necessàries per reparar els danys que s'hagin produït, sinó només per realitzar les mesures de seguretat necessàries.
A tal efecte, per executar les obres, caldrà presentar la comunicació prèvia o llicència corresponent en funció del tipus d’obra a realitzar.
Qui ho pot Presentar
Qualsevol persona física o jurídica
Presentació
Telemàtic, a través de la Seu electrònica municipal (www.seu.staperpetua.cat).
Presencialment a les oficines de l’OAC, ubicades a la Plaça de la Vila núm. 6, amb cita prèvia trucant al telèfon 93 574 32 34 de 9:00 a 14:00 hores.
Òrgan Gestor
Urbanisme
Termini de resolució
No hi ha resolució.
Efecte del silenci Administratiu
No procedeix
Recursos
Els ordinaris del procediment administratiu
Normativa bàsica
Ordenança reguladora dels procediments d’intervenció administrativa municipal sobre l’ús del sòl i edificació: llicències urbanístiques i comunicacions prèvies
Pagament de taxes
D'acord amb allò previst a les Ordenances Fiscals núm. 2.3 pel que fa a l’Impost sobre construccions, instal·lacions i obres (ICIO) i no tributen taxa.
Informació adicional
Un cop presentada la comunicació d’”Actuacions urgents”, la resta de documentació que es pogués requerir, s’aportarà pels interessats en el termini màxim de 15 dies a comptar a partir de la data d’admissió, per tramitar la corresponent llicència o per presentar la comunicació prèvia, segons correspongui.
Documentació relacionada
Formulari
Nivell d'identificació del sol·licitant
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a Presentar
Documentació a aportar:
Comunicació prèvia d’obres. (formulari)
DNI/NIF o NIE del sol.licitant
Document/s acreditatius de la representació
DNI/NIE del representant
Fulls o declaració responsable d'assumeix de direcció facultativa
Memòria descriptiva i gràfica de les actuacions imprescindibles que s’han de dur a terme per eliminar el risc de danys a persones i/o coses acompanyada de la justificació de la urgència signada per tècnic competent
Fotografies en què es visualitzi la localització de l’actuació
Tramitació Registre Electrònic