Contacte  Portal Web
CACatalà ESCastellano
Identifica't

Seu electrònica

Àrea de desenvolupament

  • Menu
Seu electrònica
✕
  • Les meves dades
    • Dades personals
    • Padró d'habitants
    • Anotacions de registre
    • Notificacions electròniques
    • Portasignatures
    • Bústia de documents
    • Multes de trànsit
    • Informació multes de trànsit
    • Autoliquidacions
  • Publicacions Oficials
    • Oferta pública d'ocupació
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Ordenances i reglaments municipals
    • Perfil de contractant
    • Plens i Juntes de Govern Local
  • Tràmits
    • Catàleg de tràmits
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques
    • Aportació de documentació a l'Ajuntament
    • Queixes i suggeriments
    • Oficines d'assistència de registre
    • Validació de documents

Queixes i Suggeriments

Finalitat

El procediment de queixes i suggeriment es planteja com a objectiu facilitar l’acostament de la Institució a tots els seus ciutadans, així com a la societat en general, i oferir una organització cada dia més eficaç i estimulant que redundi en una major qualitat dels serveis i la gestió.

Entenem com a queixa l'expressió de la insatisfacció que l’usuari realitzi sobre els defectes de funcionament, estructura, recursos, organització, tracte, desatenció, tardança o qualsevol altra imperfecció derivada de la prestació del servei.

I entenem com a suggeriment tota aquella proposta que tingui per finalitat promoure la millora de la qualitat mitjançant l’aportació d’idees o iniciatives per perfeccionar el funcionament de l’organització en tots els seus àmbits.

Qui ho pot Presentar

Qualsevol ciutadà.

Terminis de Presentació
En qualsevol moment.
Presentació

Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda Oficina d’Atenció al Ciutadà – OAC

Plaça de la Vila, 6

08130 Santa Perpètua de Mogoda.

www.staperpetua.cat

Òrgan Gestor
Oficina d’Atenció al Ciutadà.
Termini de resolució
20 dies
Efecte del silenci Administratiu
Estimatori
Recursos
Els ordinaris del procediment administratiu
Pagament de taxes
Gratuït

 Informació adicional

 

Les queixes formulades no tindran, en cap cas, la qualificació de recurs administratiu, ni la seva presentació interromprà els terminis establerts en la normativa vigent, ni condicionaran, de cap manera, l’exercici de les restants accions o drets que, de conformitat amb la normativa reguladora de cada procediment, puguin exercir aquells que es considerin interessats en ell.  

Els usuaris tindran dret a estar en tot moment informats sobre el recorregut de les queixes o suggeriments presentats.

Documentació relacionada
Instància genèrica

Nivell d'identificació del sol·licitant
Substancial:
Identificació per persones físiques
Documents a Presentar
Documentació a aportar:
- DNI/NIF o NIE del sol·licitant
- En cas d'actuar en nom i representació d'una societat o d'una altra persona, documentació acreditativa de la representació.
- En cas d'actuar en nom i representació d'una societat o d'una altra persona, DNI/NIF o NIE del representant.
- Qualsevol documentació que es consideri necessària per a fonamentar una queixa o un suggeriment.
  • Tramitació Registre Electrònic
    Indiqui com desitja indentificar-se:
    • Accés amb Autofirma
    • Accés mitjançant sistema Valid
  • Tramitració Presencial
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
  • Informació d'interés
    • Protecció de dades personals
    • Certificats electrònics
    • Certificats i sistemes de signatura electrònica
    • Interrupcions del servei
    • Sistemes de signatura
    • Enllaços d'interès
  • Ajuda
    • Vols fer un tràmit? T'AJUDEM
    • Preguntes freqüents (FAQs)
    • Ajuda de la Seu
    • Avís legal
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Mapa web
Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda
  • Plaça de la Vila 5, 08130 Santa Perpètua de Mogoda (Barcelona)
  • 93 574 32 34
  • oac@staperpetua.cat
  • http://www.staperpetua.cat/