Informe urbanístic associat a la tramitació d´activitats - FUE
Qualsevol persona que vulgui exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment.
Un mes. En els supòsits en què aquest s'ha d'emetre en la comunicació prèvia, el termini és de vint dies.La resolució establirà, a tenor de les circumstàncies concretes de l'activitat, el termini de caducitat de l'informe, que serà d'un mínim de sis mesos i un màxim de dos anys, transcorregut el qual caldrà tornar-lo a demanar.
-Pla General Municipal d'Ordenació.-Llei 11/2009, de 6 de juliol, de regulació administrativa dels espectacles públics i les activitats recreatives-Llei 20/2009, de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats.-Decret legislatiu 1/2010, del 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'urbanisme.
Tràmit subjecte a taxa d'acord amb allò previst a l'Ordenança Fiscal núm. 3.6, art. 6è, apartat 1.Reviseu l'article 5è per verificar si us podeu acollir als beneficis fiscals.Ordenances Fiscals
Autoliquidació de la taxa:-Seguiu les instruccions del document "Instruccions per autoliquidar-se activitats".Pagament del tributs:-Pel pagament dels tributs, si ho voleu fer amb targeta, un cop hagueu generat les autoliquidacions corresponents, us podeu d’adreçar a la Seu Electrònica, apartat “PASSAREL·LA DE PAGAMENTS”. -També podeu realitzar el pagament a l’oficina de la vostre entitat bancària o des de la banca electrònica, introduint el codi de barres.