Celebració del matrimoni civil per l'Alcaldia
Sol·licitar la celebració del casament civil a l'Ajuntament. La cerimònia civil té lloc, habitualment, a l'Auditori de la Granja Soldevila, i, excepcionalment, a la sala de plens o sala del balcó de l'Ajuntament. L’expedient de matrimoni s’ha de gestionar prèviament al Registre Civil/Jutjat de Pau.
A concretar la data amb el Gabinet d'Alcaldia.Tot l'any (excepte agost, Festa Major i Nadal) i segons la disponibilitat de la sala.
Telemàtic, a través de la Seu electrònica municipal (www.seu.staperpetua.cat)Presencialment a les oficines de l’OAC, ubicades a Av. Santiga núm 7, amb cita prèvia trucant al telèfon 93 574 32 34 de 9:00 a 14:00 hores.
Pel pagament dels tributs, si ho voleu fer amb targeta, un cop hagueu generat les autoliquidacions corresponents, feu clic aquí per obtenir-les.
També podeu realitzar el pagament en l’oficina de la vostre entitat bancària o des de la banca electrònica, introduint el codi de barres.
L'alcaldessa té la potestat de celebrar casaments civils, però pot delegar-la als regidors i regidores. Per a la tramitació de l'expedient matrimonial és imprescindible dirigir-se al Registre Civil/Jutjat de Pau, i si la parella es vol casar a les dependències de l'Ajuntament, a més a més, haurà de contactar amb Alcaldia per concretar la data de la celebració, d'acord amb la disponibilitat del calendari establert, i tenint en compte que la tramitació de l'expedient al Jutjat de Pau té un termini aproximat de dos mesos.