Contacto
Portal Web
CA
Català
ES
Castellano
Identificate
Sede electrónica
No hay subtitulo
Menu
Sede electrónica
✕
Mis Datos
Datos personales
Padrón de habitantes
Anotaciones de registro
Notificaciones electrónicas
Portafirmas
Buzón de documentos
Multas de tráfico
Informació multes de trànsit
Autoliquidaciones
Publicaciones Oficiales
Oferta pública de empleo
Tablón de anuncios y edictos electrónicos
Ordenanzas y reglamentos municipales
Perfil de contratante
Plenos y Junta de Gobierno Local
Trámites
Catálogo de trámites
Suscripción o baja de notificaciones electrónicas
Aportación de documentación al Ayuntamiento
Quejas y sugerencias
Oficinas de asistencia de registro
Validación de documentos
Reclamacions dels consumidors
Descripción
Reclamacions de Consum a l'OMIC-Oficina Municipal d'Informació al Consumidor
Finalidad
Presentar una denúncia, queixa o reclamació de consum. L'objectiu és obtenir, mitjançant una mediació o arbitratge, la reparació d'un dany, el retorn de determinades quantitats, l'anul·lació d'un deute o la rescissió d'un contracte.
Quien lo puede Presentar
Les persones que compren bens i/o utilitzen serveis com a destinataris finals.
Autònoms i microempreses (màxim 10 treballadors) si la problemàtica és amb empreses de serveis bàsics i/o tracte continuat.
Han d'estar empadronades al municipi o que l'establiment reclamat estigui a Santa Perpètua de Mogoda.
Plazos de Presentación
Tot l'any. S'ha de demanar cita prèvia al servei.
Presentación
Oficina del Consumidor. Horari: De dilluns a divendres de 9 h a 13.30 h.
Telèfon:935600103 Fax:935607656 E-mail:omic@staperpetua.cat
Organo Gestor
Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC).
Plazo de resolución
No hi ha un temps establert. Un cop acabat el tràmit, s'envia un comunicat informant de l'arxiu de l'expedient si en 15 dies no es diu el contrari.
Efecto del silencio Administrativo
No procede
Información Addicional
L'OMIC NO pot intervenir:
- En relacions privades entre particulars (regeix el Codi Civil).
- En qüestions iniciades per la via judicial en les que hi hagi sentència judicial.
- Quan la reclamació és contra una Administració Pública (multes, taxes i altres).
- Conflictes entre empreses (excepte serveis bàsics on solament és possible la mediació).
Documentación relacionada
Autorització de representació de l'interessat
Instància OMIC
Nivel de identificación del solicitante
Substancial:
Acceso mediante sistema Vàlid
Documentos a Presentar
Documentació a aportar:
DNI/NIF o NIE del sol·licitant
Document acreditatiu de la condició de representant.
En cas d'actuar com a representant, documentació acreditativa de la representació.
DNI/NIF o NIE del representant
En cas d'actuar com a representant, DNI/NIF o NIE del representant.
Documentació relacionada amb la reclamació
Documentació relacionada amb la reclamació, que pugui servir de prova: factures, contractes, etc.
Documentació relacionada amb la reclamació: factures, contractes i qualsevol altra relacionada.
Còpia de tota la documentació relacionada amb la reclamació: factures, contractes i qualsevol altra relacionada amb el procés.
Tramitación Online
Tramitación Presencial