Contacte  Portal Web
CACatalà ESCastellano
Identifica't

Seu electrònica

Àrea de desenvolupament

  • Menu
Seu electrònica
✕
  • Les meves dades
    • Dades personals
    • Padró d'habitants
    • Anotacions de registre
    • Notificacions electròniques
    • Portasignatures
    • Bústia de documents
    • Multes de trànsit
    • Informació multes de trànsit
    • Autoliquidacions
  • Publicacions Oficials
    • Oferta pública d'ocupació
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Ordenances i reglaments municipals
    • Perfil de contractant
    • Plens i Juntes de Govern Local
  • Tràmits
    • Catàleg de tràmits
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques
    • Aportació de documentació a l'Ajuntament
    • Queixes i suggeriments
    • Oficines d'assistència de registre
    • Validació de documents

Convoc. subvencions instal·lació ascensors i actuacions de millora d’accessibilitat, i per actuacions de rehabilitació edificatòria, en edificis de tipo residencial.

Finalitat
Convocatòria de subvencions a la instal·lació d’ascensors i a actuacions de millora de l’accessibilitat, i per actuacions de rehabilitació edificatòria, en edificis de tipologia residencial unifamiliar i plurifamiliar.
Qui ho pot Presentar
Persones que acompleixin els requisits establerts a les bases i/o convocatòria.
Presentació
Presencialment, al Registre General situat a l’Oficina d’Atenció Ciutadana, o Telemàticament, a través de la Seu electrònica municipal (www.seu.staperpetua.cat)
Òrgan Gestor
Servei d’Urbanisme, Llicències i Habitatge. Unitat d’Habitatge.
Termini de resolució
3 mesos
Efecte del silenci Administratiu
Desestimatori
Recursos
Recurs de reposició potestatiu en el termini de 1 mes, o directament contenciós-administratiu en el termini de 2 mesos.
Normativa bàsica
Arts. 22 a 27 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions (LGS).

Arts. 55 a 64 del Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, aprovat pel Real Decret 887/2006, de 21 de juliol (RLGS).

Arts. 21.1.f) i s), 25 i 72 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, Reguladora de les Bases del Règim Local (LRBRL).

Real Decret 130/2019, de 8 de març, pel qual es regula la Base de Dades Nacional de Subvencions i la publicitat de les subvencions i demés ajuts públics.

Ordenança General de Subvencions de l’Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda (BOPB 9-05-2017).
Pagament de taxes
No procedeix.

 Informació adicional

 

DOCUMENTACIÓ A APORTAR PEL CIUTADÀ
1. Documentació a presentar per sol·licitar la subvenció

A. Documentació administrativa

·           Sol·licitud de subvenció i justificació de despeses segons model normalitzat, degudament omplert de manera completa i signat pel president/a de la comunitat de propietaris, o pel/s propietari/s en cas d’edificis plurifamiliars sense divisió horitzontal i d’edificis unifamiliars.

·           En cas d’intervenció en elements comuns dels edificis, Certificat de l’acta de reunió de la junta de propietaris, on hi consti expressament la vàlida adopció dels acords següents:

o   Realització de les obres i/o instal·lacions.

o   Sol·licitud de la subvenció.

o   Aprovació del pressupost redactat per part d’un tècnic competent (en cas que el tipus d’actuació requereixi projecte) o d’un industrial (en cas que el tipus d’actuació no requereixi projecte).

o   El nomenament de la persona que representarà la junta de propietaris per la presentació i seguiment de la tramitació de la sol·licitud de subvenció.

·         En edificis d'habitatges sotmesos al règim de propietat horitzontal caldrà presentar el document d'identificació de la comunitat de propietaris (CIF), i de la persona física (DNI) o jurídica que la representi.

·         En cas d’edificis plurifamiliars sense divisió horitzontal i d’edificis unifamiliars, caldrà presentar el document d'identificació del/s propietari/s o de qui el/s representi. En aquest últim cas, caldrà acreditar la representació.

·         En el cas d’actuacions descrites a la base 3.1.1, els documents acreditatius de les persones amb grau reconegut de mobilitat reduïda indefinida, empadronades en l’adreça de l’edifici objecte de l’actuació amb una antiguitat mínima de 1 de gener de 2022.

·         Declaració responsable (inclosa al model de sol·licitud) relativa a estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social o Declaració responsable relativa a si s’han perdut o obtingut altres subvencions públiques o privades per la mateixa actuació. Ha de constar la relació detallada de l’entitat atorgant i la quantitat sol·licitada i obtinguda, si escau.

·         Fitxa de tercers per pagaments de l’Ajuntament, segons model normalitzat, totalment complimentada i segellada per l’entitat bancària. El segell de l’entitat bancària pot ser substituït per un certificat bancari de titularitat de compte de data recent.

B. Documentació tècnica

·        Pressupost de les despeses (que inclogui la totalitat de totes les despeses subvencionables) que comportarà l’actuació/obra, redactat per tècnic competent en el cas que la normativa requereixi projecte per l’execució de l’actuació, o redactat per un industrial en el cas que la normativa no requereixi projecte.

·         Informe d’Inspecció Tècnica de l’Edifici, excepte en les actuacions descrites a les bases 3.1.2  i  3.1.3., així com el justificant de l’import d’aquesta despesa.

 

C. En cas d’actuacions subvencionables ja finalitzades/executades.

Si les actuacions subvencionables han estat finalitzades abans de la publicació d’aquesta convocatòria, també s’aportarà la documentació relacionada al punt 2 següent.

2.    Documentació a presentar un cop finalitzades les obres

 

·           Sol·licitud de subvenció i justificació de despeses segons model normalitzat, degudament omplert de manera completa i signat pel president/a de la comunitat de propietaris, o pel/s propietari/s en cas d’edificis plurifamiliars sense divisió horitzontal i d’edificis unifamiliars.

·         (Només si el pressupost de la despesa subvencionable supera la quantia de 40.000 euros, IVA exclòs) Tres pressupostos de diferents empreses, amb caràcter previ a la contractació del compromís per l’execució de l’actuació, excepte en el cas que, per les característiques especials no hi hagi en el mercat un nombre suficient d’entitats que la realitzin, subministrin o prestin, i excepte en el cas que la despesa s’hagi efectuat amb anterioritat a la sol·licitud de la subvenció. L’elecció entre les tres ofertes presentades, que s’hauran d’aportar amb la justificació de la subvenció, es realitzarà conforme a criteris d’eficiència i economia. Quan la persona sol·licitant no triï l’oferta econòmica més avantatjosa, haurà de presentar una memòria explicativa que ho justifiqui (es pot fer servir l’espai destinat a aquest efecte en el model de sol·licitud).

·      Fotografies en color de les obres realitzades.

·      Factures.

·      Documentació acreditativa del pagament: rebut signat pel constructor (o industrial corresponent), rebut domiciliat o justificant d’ingrés en compte. De conformitat amb l'article 7 de la Llei 7/2012, de 29 d'octubre de modificació de la normativa tributària i pressupostària, el pagament de les operacions d’import superiors a 1.000,00 euros no es podrà fer en efectiu i, en aquests casos, caldrà aportar els justificants de pagament mitjançant transferència bancària.

·         Fitxa de tercers per pagaments de l’Ajuntament, segons model, totalment complimentada i segellada per l’entitat bancària. El segell de l’entitat bancària pot ser substituït per un certificat bancari de titularitat de compte de data recent.

·      Declaració responsable relativa a estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social (inclosa al model de sol·licitud).

·      Certificat final d’obra (només en cas que s’hagi requerit projecte tècnic).

·      Fotografia del rètol / cartell de difusió del finançament públic de la despesa (no correspon en el cas d’obres executades prèviament a l’aprovació d’aquesta convocatòria).

·      Si s’han obtingut altres subvencions o ajuts per a la mateixa finalitat, cal portar relació detallada dels altres ingressos o subvencions que hagin finançat l'actuació subvencionada, amb indicació de l'import i la seva procedència (fer servir l’espai a l’efecte del model de sol·licitud). Quan els justificants de les despeses s'imputin parcialment a altres subvencions, caldrà indicar la quantia exacta o el percentatge imputat a cadascuna, amb identificació dels òrgans atorgants.
Documentació relacionada
Bases reguladores específiques

Fitxa de tercers

Ordenança general subvenciones

Sol·licitud

Nivell d'identificació del sol·licitant
Substancial:
Identificació per persones físiques
Documents a Presentar
Documentació a aportar:
- Sol·licitud de subvenció i justificació de despeses segons model normalitzat, degudament omplert de manera completa i signat pel president/a de la comunitat de propietaris, o pel/s propietari/s en cas d’edificis plurifamiliars sense divisió horitzontal i d’edificis unifamiliars.
- Certificat de l’acta de reunió de la junta de propietaris
- document d'identificació de la comunitat de propietaris (CIF)
- Representant de la comunitat
- DNI/NIE del representant
- Document/s acreditatius de la representació
- Grau de discapacitat
- Fitxa de tercers
- 3 Pressupostos de 3 empreses diferents (per a actuacions amb import superior a 40.000,00€, iva exclòs), en el cas de justificar la finalització de l’actuació, excepte en el cas que la despesa s’hagi efectuat amb anterioritat a la sol·licitud de la subv
- Pressupost detallat de les despeses
- Informe d’Inspecció Tècnica de l’Edifici, excepte en les actuacions descrites a les bases 3.1.2 i 3.1.3
- Fotografies estat anterior i posterior
- Factures
- Certificat final d’obra (només en cas que s’hagi requerit projecte tècnic).
- Fotografia del rètol / cartell de difusió del finançament públic de la despesa (no correspon en el cas d’obres executades prèviament a l’aprovació d’aquesta convocatòria).
- Documentació acreditativa del pagament: rebut signat pel constructor (o industrial corresponent), rebut domiciliat o justificant d’ingrés en compte
  • Tramitació Registre Electrònic
    Indiqui com desitja indentificar-se:
    • Accés amb Autofirma
    • Accés mitjançant sistema Valid
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
  • Informació d'interés
    • Protecció de dades personals
    • Certificats electrònics
    • Certificats i sistemes de signatura electrònica
    • Interrupcions del servei
    • Sistemes de signatura
    • Enllaços d'interès
  • Ajuda
    • Vols fer un tràmit? T'AJUDEM
    • Preguntes freqüents (FAQs)
    • Ajuda de la Seu
    • Avís legal
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Mapa web
Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda
  • Plaça de la Vila 5, 08130 Santa Perpètua de Mogoda (Barcelona)
  • 93 574 32 34
  • oac@staperpetua.cat
  • http://www.staperpetua.cat/