Contacte
Portal Web
CA
Català
ES
Castellano
Identifica't
Seu electrònica
Àrea de desenvolupament
Menu
Seu electrònica
✕
Les meves dades
Dades personals
Padró d'habitants
Anotacions de registre
Notificacions electròniques
Portasignatures
Bústia de documents
Multes de trànsit
Informació multes de trànsit
Autoliquidacions
Publicacions Oficials
Oferta pública d'ocupació
Tauler d'anuncis i edictes electrònics
Ordenances i reglaments municipals
Perfil de contractant
Plens i Juntes de Govern Local
Tràmits
Catàleg de tràmits
Subscripció o baixa de notificacions electròniques
Aportació de documentació a l'Ajuntament
Queixes i suggeriments
Oficines d'assistència de registre
Validació de documents
Convoc. subvencions instal·lació ascensors i actuacions de millora d’accessibilitat, i per actuacions de rehabilitació edificatòria, en edificis de tipo residencial.
Finalitat
Convocatòria de subvencions a la instal·lació d’ascensors i a actuacions de millora de l’accessibilitat, i per actuacions de rehabilitació edificatòria, en edificis de tipologia residencial unifamiliar i plurifamiliar.
Qui ho pot Presentar
Persones que acompleixin els requisits establerts a les bases i/o convocatòria.
Presentació
Presencialment, al Registre General situat a l’Oficina d’Atenció Ciutadana, o Telemàticament, a través de la Seu electrònica municipal (www.seu.staperpetua.cat)
Òrgan Gestor
Servei d’Urbanisme, Llicències i Habitatge. Unitat d’Habitatge.
Termini de resolució
3 mesos
Efecte del silenci Administratiu
Desestimatori
Recursos
Recurs de reposició potestatiu en el termini de 1 mes, o directament contenciós-administratiu en el termini de 2 mesos.
Normativa bàsica
Arts. 22 a 27 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions (LGS).
Arts. 55 a 64 del Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, aprovat pel Real Decret 887/2006, de 21 de juliol (RLGS).
Arts. 21.1.f) i s), 25 i 72 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, Reguladora de les Bases del Règim Local (LRBRL).
Real Decret 130/2019, de 8 de març, pel qual es regula la Base de Dades Nacional de Subvencions i la publicitat de les subvencions i demés ajuts públics.
Ordenança General de Subvencions de l’Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda (BOPB 9-05-2017).
Pagament de taxes
No procedeix.
Informació adicional
DOCUMENTACIÓ A APORTAR PEL CIUTADÀ
1. Documentació a presentar per sol·licitar la subvenció
A. Documentació administrativa
· Sol·licitud de subvenció i justificació de despeses segons model normalitzat, degudament omplert de manera completa i signat pel president/a de la comunitat de propietaris, o pel/s propietari/s en cas d’edificis plurifamiliars sense divisió horitzontal i d’edificis unifamiliars.
· En cas d’intervenció en elements comuns dels edificis, Certificat de l’acta de reunió de la junta de propietaris, on hi consti expressament la vàlida adopció dels acords següents:
o Realització de les obres i/o instal·lacions.
o Sol·licitud de la subvenció.
o Aprovació del pressupost redactat per part d’un tècnic competent (en cas que el tipus d’actuació requereixi projecte) o d’un industrial (en cas que el tipus d’actuació no requereixi projecte).
o El nomenament de la persona que representarà la junta de propietaris per la presentació i seguiment de la tramitació de la sol·licitud de subvenció.
· En edificis d'habitatges sotmesos al règim de propietat horitzontal caldrà presentar el document d'identificació de la comunitat de propietaris (CIF), i de la persona física (DNI) o jurídica que la representi.
· En cas d’edificis plurifamiliars sense divisió horitzontal i d’edificis unifamiliars, caldrà presentar el document d'identificació del/s propietari/s o de qui el/s representi. En aquest últim cas, caldrà acreditar la representació.
· En el cas d’actuacions descrites a la base 3.1.1, els documents acreditatius de les persones amb grau reconegut de mobilitat reduïda indefinida, empadronades en l’adreça de l’edifici objecte de l’actuació amb una antiguitat mínima de 1 de gener de 2022.
· Declaració responsable (inclosa al model de sol·licitud) relativa a estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social o Declaració responsable relativa a si s’han perdut o obtingut altres subvencions públiques o privades per la mateixa actuació. Ha de constar la relació detallada de l’entitat atorgant i la quantitat sol·licitada i obtinguda, si escau.
· Fitxa de tercers per pagaments de l’Ajuntament, segons model normalitzat, totalment complimentada i segellada per l’entitat bancària. El segell de l’entitat bancària pot ser substituït per un certificat bancari de titularitat de compte de data recent.
B. Documentació tècnica
· Pressupost de les despeses (que inclogui la totalitat de totes les despeses subvencionables) que comportarà l’actuació/obra, redactat per tècnic competent en el cas que la normativa requereixi projecte per l’execució de l’actuació, o redactat per un industrial en el cas que la normativa no requereixi projecte.
· Informe d’Inspecció Tècnica de l’Edifici, excepte en les actuacions descrites a les bases 3.1.2 i 3.1.3., així com el justificant de l’import d’aquesta despesa.
C. En cas d’actuacions subvencionables ja finalitzades/executades.
Si les actuacions subvencionables han estat finalitzades abans de la publicació d’aquesta convocatòria, també s’aportarà la documentació relacionada al punt 2 següent.
2. Documentació a presentar un cop finalitzades les obres
· Sol·licitud de subvenció i justificació de despeses segons model normalitzat, degudament omplert de manera completa i signat pel president/a de la comunitat de propietaris, o pel/s propietari/s en cas d’edificis plurifamiliars sense divisió horitzontal i d’edificis unifamiliars.
· (Només si el pressupost de la despesa subvencionable supera la quantia de 40.000 euros, IVA exclòs) Tres pressupostos de diferents empreses, amb caràcter previ a la contractació del compromís per l’execució de l’actuació, excepte en el cas que, per les característiques especials no hi hagi en el mercat un nombre suficient d’entitats que la realitzin, subministrin o prestin, i excepte en el cas que la despesa s’hagi efectuat amb anterioritat a la sol·licitud de la subvenció. L’elecció entre les tres ofertes presentades, que s’hauran d’aportar amb la justificació de la subvenció, es realitzarà conforme a criteris d’eficiència i economia. Quan la persona sol·licitant no triï l’oferta econòmica més avantatjosa, haurà de presentar una memòria explicativa que ho justifiqui (es pot fer servir l’espai destinat a aquest efecte en el model de sol·licitud).
· Fotografies en color de les obres realitzades.
· Factures.
· Documentació acreditativa del pagament: rebut signat pel constructor (o industrial corresponent), rebut domiciliat o justificant d’ingrés en compte. De conformitat amb l'article 7 de la Llei 7/2012, de 29 d'octubre de modificació de la normativa tributària i pressupostària, el pagament de les operacions d’import superiors a 1.000,00 euros no es podrà fer en efectiu i, en aquests casos, caldrà aportar els justificants de pagament mitjançant transferència bancària.
· Fitxa de tercers per pagaments de l’Ajuntament, segons model, totalment complimentada i segellada per l’entitat bancària. El segell de l’entitat bancària pot ser substituït per un certificat bancari de titularitat de compte de data recent.
· Declaració responsable relativa a estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social (inclosa al model de sol·licitud).
· Certificat final d’obra (només en cas que s’hagi requerit projecte tècnic).
· Fotografia del rètol / cartell de difusió del finançament públic de la despesa (no correspon en el cas d’obres executades prèviament a l’aprovació d’aquesta convocatòria).
· Si s’han obtingut altres subvencions o ajuts per a la mateixa finalitat, cal portar relació detallada dels altres ingressos o subvencions que hagin finançat l'actuació subvencionada, amb indicació de l'import i la seva procedència (fer servir l’espai a l’efecte del model de sol·licitud). Quan els justificants de les despeses s'imputin parcialment a altres subvencions, caldrà indicar la quantia exacta o el percentatge imputat a cadascuna, amb identificació dels òrgans atorgants.
Documentació relacionada
Bases reguladores específiques
Fitxa de tercers
Ordenança general subvenciones
Sol·licitud
Nivell d'identificació del sol·licitant
Substancial:
Identificació per persones físiques
Documents a Presentar
Documentació a aportar:
- Sol·licitud de subvenció i justificació de despeses segons model normalitzat, degudament omplert de manera completa i signat pel president/a de la comunitat de propietaris, o pel/s propietari/s en cas d’edificis plurifamiliars sense divisió horitzontal i d’edificis unifamiliars.
- Certificat de l’acta de reunió de la junta de propietaris
- document d'identificació de la comunitat de propietaris (CIF)
- Representant de la comunitat
- DNI/NIE del representant
- Document/s acreditatius de la representació
- Grau de discapacitat
- Fitxa de tercers
- 3 Pressupostos de 3 empreses diferents (per a actuacions amb import superior a 40.000,00€, iva exclòs), en el cas de justificar la finalització de l’actuació, excepte en el cas que la despesa s’hagi efectuat amb anterioritat a la sol·licitud de la subv
- Pressupost detallat de les despeses
- Informe d’Inspecció Tècnica de l’Edifici, excepte en les actuacions descrites a les bases 3.1.2 i 3.1.3
- Fotografies estat anterior i posterior
- Factures
- Certificat final d’obra (només en cas que s’hagi requerit projecte tècnic).
- Fotografia del rètol / cartell de difusió del finançament públic de la despesa (no correspon en el cas d’obres executades prèviament a l’aprovació d’aquesta convocatòria).
- Documentació acreditativa del pagament: rebut signat pel constructor (o industrial corresponent), rebut domiciliat o justificant d’ingrés en compte
Tramitació Registre Electrònic
Indiqui com desitja indentificar-se:
Accés amb Autofirma
Accés mitjançant sistema Valid