Contacte  Portal Web
CACatalà ESCastellano
Identifica't

Seu electrònica

Àrea de desenvolupament

  • Menu
Seu electrònica
✕
  • Les meves dades
    • Dades personals
    • Padró d'habitants
    • Anotacions de registre
    • Notificacions electròniques
    • Portasignatures
    • Bústia de documents
    • Multes de trànsit
    • Informació multes de trànsit
    • Autoliquidacions
  • Publicacions Oficials
    • Oferta pública d'ocupació
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Ordenances i reglaments municipals
    • Perfil de contractant
    • Plens i Juntes de Govern Local
  • Tràmits
    • Catàleg de tràmits
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques
    • Aportació de documentació a l'Ajuntament
    • Queixes i suggeriments
    • Oficines d'assistència de registre
    • Validació de documents

Al·legacions a multes de trànsit

Descripción

Al·legacions a multes de trànsit

Finalitat

Presentar al·legacions per l’interessat o el seu representant contra una multa de transit que siguin competència sancionadora de l’Ajuntament, per tal que es retiri la denuncia.

Qui ho pot Presentar

Qualsevol persona interessada o el seu representant:

- El titular o conductor del vehicle o el seu representant legal, degudament autoritzat, amb certificat digital.

- Les empreses, entitats i demés persones jurídiques hauran d’aportar també l’acreditació de la representació.

Terminis de Presentació

El termini per presentar al·legacions és de 20 dies naturals des de l’endemà del lliurament de la butlleta de denuncia (quan s’ha identificat al conductor del vehicle) o bé de la recepció de la notificació de la multa o la seva publicació en el Taulell d’Edictes Únic (TEU) del BOE.

Presentació

- Via telemàtica, a través de la Seu electrònica municipal, accedint a l’apartat “Multes de trànsit” (www.seu.staperpetua.cat)

- Presencialment: A les oficines de l’OAC situades a la Plaça de la Vila, núm. 6 demanat cita al tel. 93 574 32 34 o en la web municipal.

Òrgan Gestor

Sancions

Termini de resolució

El termini màxim per resoldre aquest procediment és de 2 mesos. La manca de notificació expressa dins d’aquest termini legitima a la persona interessada per entendre la seva sol·licitud desestimada i per interposar recurs administratiu o contenciós administratiu que resulti pertinent.

Si no s'hagués produït la resolució sancionadora transcorregut un any des de la incoació del procediment, es produirà la seva caducitat i es procedirà a l'arxiu de les actuacions, a sol·licitud de qualsevol interessat o d'ofici per l'òrgan competent per a dictar resolució, d'acord amb el que es disposa en l'art. 112.3 de la LSV.

Efecte del silenci Administratiu
Desestimatori
Recursos

Recurs de reposició.

Normativa bàsica

- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya (Versió consolidada)

- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. BOE núm. 236 de 2 d’octubre de 2015.

- Reial decret 320/1994, de 25 de febrer, pel qual s’aprova el Reglament de procediment sancionador en matèria de trànsit, circulació de vehicles de motor i seguretat viària. BOE núm. 95, de 21 d'abril de 1994 (versió consolidada)

Pagament de taxes

Tràmit gratuït.

 Informació adicional

 

La presentació d’al·legacions suposarà la pèrdua de la reducció del 50% de la multa imposada en cas d’una resolució desestimatòria.

Documentació relacionada
Sol·licitud

Nivell d'identificació del sol·licitant
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a Presentar
Documentació a aportar:
Sol·licitud / Instància / Al·legacions
DNI/NIF o NIE del sol·licitant
Del representant, si s’escau: Document acreditatiu d’identitat (DNI / NIE / NIF/ CIF) del representant
En cas d'actuar en nom i representació d'una societat o d'una altra persona, documentació acreditativa de la representació.
Documents que l’interessat consideri necessaris per acreditar les al·legacions.
  • Tramitació Registre Electrònic
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
  • Informació d'interés
    • Protecció de dades personals
    • Certificats electrònics
    • Certificats i sistemes de signatura electrònica
    • Interrupcions del servei
    • Sistemes de signatura
    • Enllaços d'interès
  • Ajuda
    • Vols fer un tràmit? T'AJUDEM
    • Preguntes freqüents (FAQs)
    • Ajuda de la Seu
    • Avís legal
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Mapa web
Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda
  • Plaça de la Vila 5, 08130 Santa Perpètua de Mogoda (Barcelona)
  • 93 574 32 34
  • oac@staperpetua.cat
  • http://www.staperpetua.cat/