Contacto  Portal Web
CACatalà ESCastellano
Identificate

Sede electrónica

No hay subtitulo

  • Menu
Sede electrónica
✕
  • Mis Datos
    • Datos personales
    • Padrón de habitantes
    • Anotaciones de registro
    • Notificaciones electrónicas
    • Portafirmas
    • Buzón de documentos
    • Multas de tráfico
    • Informació multes de trànsit
    • Autoliquidaciones
  • Publicaciones Oficiales
    • Oferta pública de empleo
    • Tablón de anuncios y edictos electrónicos
    • Ordenanzas y reglamentos municipales
    • Perfil de contratante
    • Plenos y Junta de Gobierno Local
  • Trámites
    • Catálogo de trámites
    • Suscripción o baja de notificaciones electrónicas
    • Aportación de documentación al Ayuntamiento
    • Quejas y sugerencias
    • Oficinas de asistencia de registro
    • Validación de documentos

Queixes i Suggeriments

Finalidad

El procediment de queixes i suggeriment es planteja com a objectiu facilitar l’acostament de la Institució a tots els seus ciutadans, així com a la societat en general, i oferir una organització cada dia més eficaç i estimulant que redundi en una major qualitat dels serveis i la gestió.

Entenem com a queixa l'expressió de la insatisfacció que l’usuari realitzi sobre els defectes de funcionament, estructura, recursos, organització, tracte, desatenció, tardança o qualsevol altra imperfecció derivada de la prestació del servei.

I entenem com a suggeriment tota aquella proposta que tingui per finalitat promoure la millora de la qualitat mitjançant l’aportació d’idees o iniciatives per perfeccionar el funcionament de l’organització en tots els seus àmbits.

Quien lo puede Presentar

Qualsevol ciutadà.

Plazos de Presentación

En qualsevol moment.

Presentación

Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda Oficina d’Atenció al Ciutadà – OAC

Plaça de la Vila, 6

08130 Santa Perpètua de Mogoda.

www.staperpetua.cat

Organo Gestor

Oficina d’Atenció al Ciutadà.

Plazo de resolución

20 dies

Efecto del silencio Administrativo
Estimatorio
Recursos

Els ordinaris del procediment administratiu

Pago de tasas

Gratuït

Información Addicional

Les queixes formulades no tindran, en cap cas, la qualificació de recurs administratiu, ni la seva presentació interromprà els terminis establerts en la normativa vigent, ni condicionaran, de cap manera, l’exercici de les restants accions o drets que, de conformitat amb la normativa reguladora de cada procediment, puguin exercir aquells que es considerin interessats en ell.  

Els usuaris tindran dret a estar en tot moment informats sobre el recorregut de les queixes o suggeriments presentats.

Documentación relacionada
Instància genèrica

Nivel de identificación del solicitante
Alto:
Identificación para personas físicas
Documentos a Presentar
Documentació a aportar:
- DNI/NIF o NIE del sol·licitant
- En cas d'actuar en nom i representació d'una societat o d'una altra persona, documentació acreditativa de la representació.
- En cas d'actuar en nom i representació d'una societat o d'una altra persona, DNI/NIF o NIE del representant.
- Qualsevol documentació que es consideri necessària per a fonamentar una queixa o un suggeriment.
  • Tramitación Online
    Seleccione como desea identificarse:
    • Con Autofirma
    • Acceso mediante sistema Vàlid
  • Tramitación Presencial
  • Sobre la Sede
    • Titularidad
    • Normativa
    • Calendario y cómputo de plazos
    • Fecha y hora oficial
    • Relación de servicios electrónicos
  • Información de interés
    • Protección de datos personales
    • Certificados electrónicos
    • Certificados y sistemas de firma electrónica
    • Interrupciones del servicio
    • Sistemas de firma
    • Enlaces de interés
  • Ayuda
    • Preguntas frecuentes (FAQs)
    • Ayuda de la Sede
    • Aviso legal
  • Usabilidad
    • Inicio
    • Accesibilidad
    • Mapa web
Ayuntamiento de Santa Perpètua de Mogoda
  • Plaza de la Vila 5, 08130 Santa Perpétua de Mogoda (Barcelona)
  • 93 574 32 34
  • oac@staperpetua.cat
  • http://www.staperpetua.cat/