Registro electrónico
Hora:  
 

Informe de vulnerabilitat 


Finalidad

L’objecte del procediment es tramitar des de la Unitat de Serveis Socials l’informe que acrediti de la persona es troba en situació de risc d’exclusió residencial i energètica per evitar el tall dels subministraments bàsics (llum, gas i aigua)

Quien lo puede presentar

El/La titular del contracte de subministrament d’ús domèstic de llum, gas i/o aigua corresponent al seu habitatge habitual

Presentación

Telemàtic, a través de la Seu electrònica municipal (http://www.seu.staperpetua.cat/) i de forma presencial a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) amb cita prèvia.

Órgano gestor

Unitat de Serveis Socials. Servei Socioeducatiu

Plazo de resolución

D’un mes

Efecto del silencio administrativo

No procede

Recursos

Contra aquesta resolució, que és definitiva en via administrativa, es podrà interposar amb caràcter potestatiu recurs de reposició davant l'òrgan que l'ha dictada, en el termini d'un mes a comptar des del dia hàbil següent a la recepció de la notificació o la publicació de la resolució.

Contra la desestimació expressa del recurs de reposició, en el seu cas, o bé directament contra aquesta resolució, es podrà interposar recurs contenciós administratiu davant dels jutjats contenciosos administratius de la província de Barcelona, en el termini de dos mesos a comptar des del dia hàbil següent de la recepció d'aquesta notificació o publicació de la resolució, d'acord amb el que preveu l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

Normativa básica

Llei 24/2015, del 29 de juliol, de mesures urgents per a afrontar l'emergència en l'àmbit de l'habitatge i la pobresa energètica

Pago de tasas

No taxa

Información Adicional

Requisits per sol·licitar l’informe dels serveis socials per evitar el tall d’un subministrament:

- Estar empadronat a Santa Perpètua de Mogoda.

- Haver rebut un avís de tall de subministrament de gas, llum o aigua; o tenir un rebut d’aquests subministres impagat o la previsió d’impagament a nom del sol·licitant

- Ser titular del contracte de subministrament d’ús domèstic corresponent al seu habitatge habitual pel concepte de gas, aigua i/o llum.

- Ser titular del contracte de lloguer o compra del seu habitatge habitual

- No superar els llindars establerts per la normativa vigent:

* Titulars del subministrament de gas, llum o aigua que no excedeixin el màxim d’ingressos nets anuals següents:

18.139,66 € persona sola

23.375,85 € unitats de convivència

- Les persones o unitats de convivència amb discapacitat o gran dependència que no excedeixin el màxim d’ingressos nets anuals següents:

27.209,49 €

*Persones o unitats familiars on visqui alguna persona afectada per dependència energètica (persones que necessiten màquines assistides per sobreviure):

No cal acreditar ingressos nets anuals personals/familiars

Documentación relacionada

Nivel de identificación del solicitante

Alto: Certificado digital reconocido y firma electrónica
Alto:Acceso mediante sistema Vàlid

Documentación a aportar

Documentació a aportar:
Sol·licitud
TD20-011 Document acreditatiu d?identitat DNI/NIF/NIE/Passaport de la persona sol·licitant (en cas de ser persona representant cal document acreditatiu i DNI/NIF/NIE/Passaport)
Avís d?impagament o avís de tall dels subministraments a nom del sol·licitant
Moviments bancaris dels darrers 12 mesos
Certificat de discapacitat
Certificat del grau de dependència
Informe mèdic que justifiqui la necessitat de màquines assistides per sobreviure
Titularitat de l?habitatge en cas de lloguer, contracte de lloguer)
Titularitat de l?habitatge (en cas de ser en propietat, escriptura)
<< Volver