Registro electrónico
Hora:  
 

Celebració del matrimoni per l´Alcaldia

Celebració del matrimoni civil per l'Alcaldia


Finalidad

Sol·licitar la celebració del casament civil a l'Ajuntament. La cerimònia civil té lloc, habitualment, a l'Auditori de la Granja Soldevila, i, excepcionalment, a la sala de plens o sala del balcó de l'Ajuntament. L’expedient de matrimoni s’ha de gestionar prèviament al Registre Civil/Jutjat de Pau.

Quien lo puede presentar

Qualsevol persona capacitada, majors d'edat o majors de 16 anys emancipats legalment, sempre que una de les dues persones contraents estigui empadronada a Santa Perpètua de Mogoda.

Plazos de presentación

A concretar la data amb el Gabinet d'Alcaldia.

Tot l'any (excepte agost, Festa Major i Nadal) i segons la disponibilitat de la sala.

Presentación

Telemàtic, a través de la Seu electrònica municipal  (www.seu.staperpetua.cat)

Presencialment a les oficines de l’OAC, ubicades a Av. Santiga núm 7, amb cita prèvia trucant al telèfon 93 574 32 34 de 9:00 a 14:00 hores.

Órgano gestor

Gabinet d'Alcaldia.

Plazo de resolución

A concretar data amb el Gabinet d'Alcaldia.

Efecto del silencio administrativo

No procede

Recursos

No s’emet resolució, per tant, no correspon recurs.

Normativa básica

 

Pago de tasas

D'acord amb l'article 4t. a) a.5., de l'Ordenança fiscal núm. 3.18, s’ha de realitzar autoliquidació de l’import de la taxa per la utilització de les dependències municipals per a la celebració dels matrimonis civils.

Información Adicional

Pel pagament dels tributs, si ho voleu fer amb targeta, un cop hagueu generat les autoliquidacions corresponents, feu clic aquí per obtenir-les.

També podeu realitzar el pagament en l’oficina de la vostre entitat bancària o des de la banca electrònica, introduint el codi de barres.

L'alcaldessa té la potestat de celebrar casaments civils, però pot delegar-la als regidors i regidores. Per a la tramitació de l'expedient matrimonial és imprescindible dirigir-se al Registre Civil/Jutjat de Pau, i si la parella es vol casar a les dependències de l'Ajuntament, a més a més, haurà de contactar amb Alcaldia per concretar la data de la celebració, d'acord amb la disponibilitat del calendari establert, i tenint en compte que la tramitació de l'expedient al Jutjat de Pau té un termini aproximat de dos mesos.

Documentación relacionada

Nivel de identificación del solicitante

Alto: Certificado digital reconocido y firma electrónica
Alto:Identificación para personas físicas

Documentación a aportar

Documentació a aportar:
Instància específica
DNI/NIF o NIE dels sol·licitants.
DNI/NIF o NIE dels testimonis.
Comprovant del pagament de la taxa.
<< Volver